2015. már 10.

Hol, Mac mini-t / iMac-et, mennyiért?

írta: someTHING
Hol, Mac mini-t / iMac-et, mennyiért?

Ahogy ígértük, ha valaki küld nekünk egy e-mailt (todaysometech@gmail.com), akkor arra megpróbálunk válaszolni, hogy segíthessünk bárkinek. Íme a legújabb kérdés:

Szia!

Szerinted hol tudok szerezni kicsit olcsóbban Apple mac-mini-t vagy imac-et? Mert nem tudom hogy simán Apple boltban vagy talán máshol jobb! A zsebpénzemből (persze a szüleim is adnak bele egy kis pénzt) szeretném megvenni....

Előre is köszönöm a válaszodat!
                                                  Bálint

Kedves Bálint!

Erre a kérdésre 2 válasz is van.

Először is, Mac mini vagy iMac?
Erre a válasz attól függ, hogy mit akarsz. Felvágni a barátaid előtt, vagy otthon akarod használni, amire egy gépet szokás. Amennyiben az első, akkor iMac-et vegyél, de ha használni akarod, akkor viszont a Mac mini a jobb választás (nekem is az van).

Másodszor pedig Apple Store vagy valahonnan máshonnan?
Én ennél először is azt kérdezném, hogy melyik a fontosabb, az hogy 10.000Ft-tal olcsóbb legyen (165.000 helyett 155.000) vagy hogy biztos az eredeti gyári garanciás, felbontatlan, sértetlen és 99.99999999...% hogy működő Mac mini-t kapd kézhez ingyenes házhozszállítással az ország minden pontján.
Ha az első, akkor keress rá az interneten az általad kiválasztott Mac-re, ha viszont a második, akkor itt egy link (én is innen rendeltem, és tökéletesen működik, imádom!!!) http://store.apple.com/hu/buy-mac/mac-mini

Remélem tudtam segíteni!

Szólj hozzá

Kérdés